FÁRAÓ BÚTORDISZKONT WEBÁRUHÁZA ÁLTAL VÁLLALT 45 NAPOS PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA FELTÉTELEI
Vásároljon bútort a Fáraó bútordiszkont webáruházból, kérjen házhoz szállítást és próbálja ki otthonában 45 napig!
Nem tetszik vagy nem kényelmes? KÜLDJE VISSZA, VISSZAVESSZÜK!
FÁRAÓ BÚTORDISZKONT WEBÁRUHÁZ bútorait 45 napig tesztelheti, méghozzá saját otthonában!
Nem kell aggódnia, hogy rosszul választ, hiszen a vásárlás után indoklás nélkül 45 napig bármikor meggondolhatod magad, mi visszavesszük és visszafizetjük a bútor árát! (teljesülnie kell a feltételeknek!)
Kell ennél jobb garancia?
Melyik bútorok vesznek részt az akcióban?
A webáruház kínálatában lévő a mellékletben (tájékoztató alján) megjelölt kanapék, sarokkanapék, ülőgarnitúrák, fotelek, előszobafalak, dohányzóasztalok, éjjeliszekrények, íróasztalok, komódok, számítógépasztalok, tv állványok, vitrinek.
A közzétett terméklista tartalmát a Webáruház bármikor indoklás nélkül szabadon változtathatja.
Az üzletekben vásárolt bútorokat is visszavihetem?
Nem! Az akcióban kizárólag a webáruházban vásárolt bútorok vesznek részt, azok a bútorok, amelyek az akciós mellékletben kegjelöltek!
Az üzletekben személyesen megvásárolt bútorokra nem vonatkozik a pénzvisszafizetési akció!
Mennyi ideig élhetek a pénzvisszafizetési garanciával?
A kipróbált bútor(oka)t a Megrendelő az átvétel napjától számított 45 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti, ha fennállnak az alább felsorolt feltételek
1) megrendelt bútor sérülés és karcmentes, a kárpit, huzat nem kopott meg, nem koszos, foltos és büdös. A bútor állatszőr és dohányszag mentes.
2) A megrendelt bútor állapota kifogástalan. A bútor csomagolásának megléte nem feltétele a Pénzvisszafizetési felhívásnak.
Milyen módon kerül vissza a bútor az eladónak?
- A visszaküldésre szánt bútor visszaküldéséről a Megrendelőnek kell gondoskodnia, a visszaküldés költsége a Megrendelőt terheli.
- Az Üzemeltető, amennyiben módjában áll felajánlhatja Megrendelőnek időpont egyeztetés mellett a visszaszállítást külön szállítási díj megállapításával, amennyiben Megrendelő a visszaszállítás díját előre átutalja Üzemeltetőnek. Figyelem! A kiszállítás díja nem azonos a visszaszállítás díjával!
Hová vihetem vissza a bútort?
Kizárólag a IV: kerületi raktárunkba szállítható vissza a bútor előre megbeszélt időpontban, hogy ott a minőségellenőrzést megkezdhessük! Az előre nem egyeztetett bútor visszaszállításokat nem áll módunkban fogadni!
Eldöntöttem, hogy szeretném visszavinni a bútort. Mi a teendőm?
- ellenőrizze a bútor sértetlenségét
- a kapott számla alapján ellenőrizze, hogy a bútor neve benne van-e a 45 napos pénzvisszafizetési garancia terméklistájában
- készítse össze a számlát és a jótállási jegyet - ellenőrizze a vásárlás /szállítás dátumát
- hívja a +36 1 445 1000 telefonszámot - (adategyeztetésre)
- kollégánk visszahívja és megbeszéljük a szállítás módját és időpontját
- /1 ha mi szállítjuk vissza a bútort, jelentkezünk Önnél a megbeszélt időpontban
6/ 2. ha Ön szállítja vissza a bútort, várjuk raktárunkban az előre megbeszélt időpontban - Minőségellenőrzés, jegyzőkönyv felvétel
- 8 napon belül a megadott bankszámlájára utaljuk az összeget
Hogy kapom vissza a pénzemet? Mi ennek a menete?
Eladó által visszaszállított bútor esetében:
- Az Üzemeltető által visszaszállított bútor előzetes ellenőrzése a Megrendelő otthonában történik.
- A minőségről jegyzőkönyv készül.
- Az Üzemeltető saját hatáskörében történő visszaszállításra felvett bútor árának visszafizetésére az Üzemeltetőnek 8 nap áll rendelkezésére.
- Bankszámlaszámot kérünk a Megrendelőtől, melyre utaljuk vissza a bútor vételárát.
- FIGYELEM! Amennyiben a kiszállást követően megbizonyosodtunk arról, hogy a bútor hibás, sérült, kifogásolható állapotban van, a kiszállás költségei a Megrendelőt terhelik.
- FIGYELEM! Amennyiben a kiszállást követően nem tartózkodik otthon a Megrendelő, értesítőt hagyunk és csak abban az esetben megyünk vissza, ha a Megrendelő ismételten kifizeti a visszaszállítás/kiszállás) díját! Kérjük körültekintően járjon el az időpontegyeztetés során, így elkerülhetőek ezek a problémák.
Megrendelő által visszaszállított bútor esetében:
- A Megrendelőnek az eladó által feltüntetett raktárba kell visszaszállítani a bútor, ettől eltérni nem lehet!
- Amennyiben Megrendelő alternatív szállító járművel kívánja a bútort visszaküldeni, úgy a Megrendelő felelőssége, hogy a bútor szállításra alkalmas állapotban kerüljön elküldésre és a szállítás alatt a bútor ne sérüljön.
- Az Üzemeltető nem vonható felelősségre akkor, ha a Megrendelő által visszaküldött bútor a szállítás alatt sérül
- Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy az alternatív módon, Megrendelő által szervezett szállítás során sérült bútor átvételét megtagadja.
- A visszaszállított bútor minden esetben minőségi ellenőrzésen esik át, melyről jegyzőkönyv és/vagy videófelvétel készül.
- Az ellenőrzés alatt megállapított hibák (foltok/karcok/kopások/szagok) elsődlegesen a Pénzvisszafizetési garancia részben vagy egészben történő meghiúsulását eredményezik.
- Az Üzemeltető fenntartja magának a jogot, hogy a bizonyítottan karcos, koszos büdös stb.. visszaküldött bútor teljes vételárának visszafizetését megtagadja és felajánlja Megrendelőnek az árban csökkentett visszafizetés lehetőségét, amely árcsökkentés legfeljebb a szállítási díj nélküli vételár 50%-a lehet.
- A pénzvisszafizetés Üzemeltető általi visszautasítása ellen fellebbezésnek helye nincs, az visszautalás okait, a minőségellenőrzésről készült jegyzőkönyvet, fotókat és felvételeket Üzemeltető, Megrendelő írásbeli kérésére, Megrendelő részére bocsátja.
- A Megrendelőnek joga van az Üzemeltető által megjelölt csökkentett visszafizetés elutasítására, ilyen esetben a Megrendelőnek haladéktalanul, de legkésőbb a visszafizetés elutasítása után 2 munkanappal a bútor elszállításáról gondoskodni Üzemeltető raktárából.
- Amennyiben Megrendelő az elutasítás utáni második munkanap végére a bútort nem szállítja el Üzemeltető raktárából, Üzemeltető 1000Ft/nap tárolási díjat számíthat fel Megrendelőnek.
Lehetséges, hogy nem veszik vissza a bútort, amit visszaszállítottam?
A bútor visszavételének vannak korlátozásai. A bizonyítottan karcos, koszos, kopott, sérült, állatszőrös, szennyezett, vizes, dohos bútorokat nem áll módunkban visszavásárolni. Az Ön (Megrendelő) felelőssége, hogy abban az állapotban kerüljön vissza a bútor, ahogy megvásárolta.
Mennyi idő alatt és milyen módon kapom vissza a pénzem?
- A Pénzvisszafizetést minden esetben Üzemeltető banki átutalással teljesíti az elfogadott visszavételt követő 8 napon belül.
A bútorok színében, alapanyagában, kárpitjában van korlátozás a visszavételt illetően?
A webáruhézban vannak olyan bútorok, kanapék, amelyeknek az alapanyag, bútorlapja vagy kárpitja nem hétköznapi színű. Ezet a termékek nem vesznek részt az akcióban, mivel nem széles körben elterjedt termékekről van szó, így nagy valószínűséggel a visszavétel után kevés érdeklődőt vonzanak.
Kárpitos bútoroknál a májva, rózsaszín, piros, sárga, zöld és árnyalataival rendelkező kárpitos bútorok nem vesznek részt az akcióban.
Bútorlapos, MDF bútoroknál a magasfényű fehér, bézs és fekete bútork nem vesznek részt az akcióban!
A 14 napos elállás és a pénzvisszafizetési garancia között mi a különbség?
Az interneten kötött szerződések (vásárlások) egyik eleme, hogy a Megrendelőnek (vásárlónak) lehetősége van a vásárlás (átvételt) követő 14 napon belül a vásárlástól, szerződéstől elállni. Az elállást követően a vevő felelőssége és kötelessége visszajuttatni a terméket az eladónak, viselve a visszajuttatás költségeit, majd az eladó a termék vételárát (ha az nem használt) visszautalja. Ez midnen interneten vásárolt termékre vonatkozik és kötelező, kivétel néhány termék.
Evvel szemben a 45 napos pénzvisszafizetési garancia egy NEM KÖTELEZŐEN vállalt plusz szolgáltatás részünkről, melynek feltételeit rögzítettük jelen iratban és az Általános Szerződésfi Feltételekben. A 45 napos pénzvisszafizetési garancia a Fáraó bútordiszkont WEBÁRUHÁZÁNAK plusz szolgáltatása annak érdekében, hogy a vásárlóink kipróbálhassák a megrendelt bútorokat.
45 napos pénzvisszafizetési garanciában résztvető bútorok litája
|