A mi érdekünk, hogy Ön elégedett legyen!

Az Fáraóbútordiszkont webáruházban található termékek eredeti gyári bútorok, amelyek készre szerelve vagy gyári csomagolásban  kerülnek kiküldésre. Minden bútor, akár készre szerelt, akár lapra szerelt, sértetlenül kerül átadásra a cégünk vagy megbízott partnerünk munkatársának, aki azt minden esetben ellenőrzi a szállítás megkezdése előtt!   A Gyártók az áru cégünk részére történő átadáskor minőségi ellenőrzést is végeznek. Minden egyes bútordarabot ellenőrzünk, hogy az esetleges minőségi kifogásokat minimálisra csökkentsük. 

Csomagok átvétele 

A Megrendelőnek átvételkor kötelessége ellenőrzini a bútorok sértetlenségét. Cégünk minden egyes alkalommal hibátlan és sérülésmentes bútorokat indít el Megrendelői otthonába. 

Ellenőrzéskor kérjük szemrevételezéssel nézze át a bútor(oka)t, a bútor minden oldalát. Amennyiben lapra szerelt bútort szállítunk Önnek, ellenőrizze a karton csomagolás minden oldalát,  különösen figyelve a benyomódásokra, szakadásokra. Amennyiben szakadás, a csomag összenyomódását észleli kérjük a szállító munkatárssal jegyzőkönyveztesse le a sérülés jellegét. A kanapékat, franciaágyakat fóliába csomagolva szállítjuk. A fólia sértetlenségének ellenőrzése Megrendelőnk felelőssége. A sérült csomagok átvátelét meg is tagadhatja, azonban tudnia kell, hogy a szállítási sérüléseket cégünk (amennyiben szállítónk, szállító partnerünk felé azonnal jelzik a problémát) igyekszik mihamarabb orvosolni, a sérülésekről  kérjük haladéktalanul tájékoztassa webáruházunkat a 06 30 375 3667 es telefonszámon.

 Reklamáció kezelés

A rendeltetésszerű használat mellett adódó minőségi kifogásaival vegye elő bútorához kapott jótállási jegyet és számláját. Töltse ki a Jegyzőkönyvet, amelyet ITT tölthet le. A kérünk a csomagolásról (átvételtől számított 3. napon jelentkező hiba esetén) és a sérülésről képeket szíveskedjen készíteni. A jegyzőkönyvet  a sérülésről készített képeket kérjük az ugyfelszolgalat@manola.hu címre továbbítani szíveskedjen. A reklamáció kezelés 15 nap. A reklamációkezelés módjáról ÁSZF erre vonatkozó pontjában talál részletes tájékoztatást. 

Jegyzőkönyv a fogyasztó minőségi kifogásáról

Garancia, szavatosság

Az Üzemeltető kizárólag új, garanciális termékeket értékesít, melyek első osztályúak és rendelkeznek a kereskedelemi forgalomba hozatalhoz szükséges engedélyekkel.

Az Üzemeltető az általa eladott 10.000,- Ft.-nál nagyobb értékű termékekre általánosan, az átvételtől számított 12 hónap garanciát vállal. Az ettől eltérő szavatossági idő vagy jótállás és annak időtartama az adott termék garanciajegyén van feltüntetve.

Jogos minőségi kifogás esetén az Üzemeltető biztosítja a termék javítását, illetve cseréjét, de csak abban az esetben, ha vevő számlával és/vagy érvényes garanciajeggyel igazolja, hogy a hibás terméket eladó értékesítette. Amennyiben a termékhez nem tartozik garanciajegy, akkor a vásárlás igazolására eladó számláját kell bemutatni.
Figyelem! A Webáruházban letölthető proforma számla nem minősül áfás számlának, az csupán a megrendelés tényét igazolja, az fizetés, szállítás, átvétel módját, idejét nem!

A szavatosságra, jótállásra vonatkozó hatályos jogszabályok:

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről